.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار ؛
سرپرست جدید فرمانداری سوادکوه شمالی معرفی شد
با حکم سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران سرپرست فرمانداری سوادکوه شمالی منصوب و روز پنجشنبه در نشست شورای اداری با حضور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار معرفی شد.
سرپرست جدید فرمانداری سوادکوه شمالی معرفی شد

شمال نیوز: علی پیرفلک با حکم سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران به عنوان سرپرست فرمانداری سوادکوه شمالی منصوب و روز پنجشنبه در نشست شورای اداری با حضور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار معرفی شد.

 

به گزارش شمال نیوز، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اظهار این‌که دولت سیزدهم با علم به این‌که مردم شرایط خوبی ندارند سیاست جدید اقتصادی را برای تحول اجرایی کرد، گفت : این سیاست برای اجرای عدالت در بین دهک‌های جامعه اجرایی شده تا یارانه به جیب مردم برود.

 

روح الله سلگی با اعلام این که با تحریم های ظالمانه دشمنان سفره ۸۰ میلیون ایرانی کوچک شده است، افزود : دشمنان با حربه تحریم موجب مرگ صدها هزار نفر در نقاط مختلف جهان شده اند ،  درحالی است که نهادهای مدافع حقوق بشر در مقابل این تحریم های ظالمانه و مرگ ۳۵۰ هزار یمنی سکوت اختیار کرده اند.

 

وی همچنین به حادثه ریزش ساختمان متروپل  آبادان اشاره و گفت : تخریب این ساختمان نتیجه نظارت نادرست عده ای از افراد و مسوولان بوده است ، اما عده ای در داخل و خارج از کشور به انحای مختلف تلاش دارند تا این حادثه را به منزله ناکارآمدی جمهوری اسلامی ایران قلمداد کنند.

 

معاون سیاسی استاندار مازندران با بیان این که در جشنواره بین المللی کن در فیلم به نمایش داده شده هتاکی ها به اسلام و ایران شده است، افزود: در نظر بینندگان و کارشناسان ، فیلمنامه این فیلم جزو ضعیف ترین فیلم نامه ها بود ، اما مشاهده کردیم بازیگر این فیلم به عنوان بازیگر نقش برگزیده انتخاب شده است.

 

سلگی با اظهار این که در دهه هشتاد جشن خودکفایی گندم در کشور برگزار شد ، گفت : اما امروز شاید به دلیل قاچاق در این حوزه با مشکل مواجه شده ایم .

 

وی با تاکید بر این که مدیر جهادی باید از تمام طرفیت ها استفاده کند و از بخش نامه ها دست و پاگیر عبور نماید ، افزود : موانع متعددی در مازندران داریم که با باید بر طرف کردن آن زمینه رشد اقتصادی را مهیا کنیم.

 

معاون استاندار مازندران با اظهار این که همه ما شرمنده سفره مردم محروم هستیم ، گفت : مردم سوادکوه شمالی در عرصه های مختلف مجاهدانه ایستادگی کردند و هیچ گاه شانه خالی نکرده اند بنا بر این نباید در این منطقه با این همه ظرفیت شاهد بیکاری باشیم.

 

وی افزود : در منطقه بکر سوادکوه شمالی می توانیم در حوزه بومگردی از ظرفیت جوانان استفاده کنیم. فنی و حرفه ای با ارائه آموزش و اداره کار هم با پرداخت تسهیلات به جوانان می توانند در قالب شرکت تعلاونی از ظرفیت آنان برای تولید استفاده کنند.

 

سلگی با تاکید بر این که برای ایجاد مدیریت جهادی باید از همه ظرفیت ها استفاده کرد ، گفت : امروزه داشتن روحیه جهادی بسیار مهم است ، بنا بر این هر کسی که دل در گرو ایران اسلامی دارد باید بداند که دشمن به دنبال تفرقه انداختن است.

 

معاون استاندار مازندران با تاکید بر این که مسیری که امام راحل (ره) بنیان نهاد با محوریت حکیم عالم و ناخدای زبردست ، این کشتی به ساحل آرامش رسیده است، گفت: در آستانه رحلت امام راحل ( ره) هستیم. اگر ۱۵ خرداد ۴۲ شرایط ایران را با امروز مقایسه کنیم می بینیم که در دوران قبل از اسلام ، میانه و جدید شاهد سلحشوری ها توسط ملت ایران بوده ایم اما همچنین در دورانی از حیات عزت مردم در دوران سلطنت توسط بیگانکان لگدمال شد که امام راحل به پا خاست و نهضت هایی قبل از ۱۵ خرداد ۴۲ شکل گرفت .

 

وی تصریح کرد : انقلاب اسلامی هم قله های زیادی را پشت سر گذاشت تا به انقلاب اسلامی رسید. امام راحل (ره) عصاره همه مجاهدت ها بوده است که نظم سیاسی و جهان را فراهم کرده است.

 

در این مراسم از زحمات سید محمد انصارالحسینی که مدتی فرماندار سوادکوه شمالی بود ، قدردانی شد  .

 

 پیرفلک مدتی فرماندار قائمشهر و دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران بود.

 

سید محمد انصار الحسینی هم حدود چهار سال سکان فرمانداری سواکوه شمالی را در دست داشت.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.009 seconds.